Op naar de politie

22 januari 2014 - Barcelona, Spanje

Zo als de titel al zeg werd het vandaag toch echt tijd om aangifte te gaan doen. Ik had een vriendin van mijn host meegenomen als tolk. Achteraf erg slim want geen enkele agent hier spreekt een woord engels.Veder het idioot langzame proces waarin zij doen alsof ze de dader ooit zullen proberen te pakken en waar ik doe alsof het me ook maar 1 fuck kan schelen. Ik kan niet alleen negatief zijn over onze blauwe vrienden, ze hadden namelijk allemaal baarden, wat ik kan waarderen.

Toen zijn we nog even een stukje pizza gaan eten en ging de vriendin naar haar les. Het was een dag vol ´Nederlands´ weer, maar datweerhield me er niet van om in een willekeurige metro te stappen en te kijken waar ik uit kwam. Een vrij saaie maar rustige plaats waar ik lekker even weg kon dormen. Daarna gunde ik mezelf wel een biertje, terwijl ik dat biertje dronk kon ik het niet laten om op de volledig spaans-talige kaart te kijken. Ik koos iets, had geen idee wat het was maar t zag er wel lekker uit en koste niet zoveel, een klein hapje voor de ergste honger.
Ik kreeg wat stukjes gefrituurde kazen met aardbeienjam, en ik moet zeggen het smaakte beter dan verwacht!

DIe avond met mercé (mijn host) en een vriendin van haar naar de bioscoop geweest. ´the wolf of wallstreet´ was de keuze wat nog best een goede film is, overal weer een geslaagde dag!

1. Joyce:
    24 januari 2014
    Alles net gelezen, zoveel avonturen en zo leuk om het allemaal te kunnen lezen :D Tot morgen mjax <3